zondag 30 maart 2008

[varia] Stand van zaken

Het is weer zondag, de weken vliegen voorbij en voor je het weet is de zomertijd weer ingegaan. Time flies when you're having fun, maar ook als het allemaal wat minder gaat, vliegt de tijd je om de oren (ik spreek nu niet over mezelf overigens).

Vrijdag mocht ik wat eerder weg om een huis te bezichtigen. Het was het derde huis dat we bekeken en als het aan ons ligt de laatste. Het huis staat midden in het centrum, heel erg vlakbij de supermarkt. Alles ziet er nog prima uit van binnen: de keuken, de slaapkamers, CV-ketel en de hele mikmak. Het enige dat gedaan dient te worden is wat schilderwerk binnen en buiten en de vloer. De makelaar was een oude bekende van me en dat maakte het ook wel apart. Na de bezichtiging met de makelaar nog even langs gereden met de fiets en daarna maar direct doorgereden naar de makelaar om een bod te doen...

Zaterdag was een rustig dagje, wel wat nerveus, want we zouden wel eens gebeld kunnen worden door de makelaar met een eventueel tegenbod. Maar die kwam de hele dag niet. Mijn schoonzusje was jarig en daar heb ik wat taart gegeten, wat geouwehoerd en wat gezeten. Tussendoor moest Els nieuwe loopschoenen hebben (twee ribben uit ons lijf...) en heb ik Heroes seizoen 1 op dvd gekocht (ja Maris, vertel dat maar door aan Dennis!!!). 's Avonds ongeveer hetzelfde gedaan als 's middags op de verjaardag van mijn schoonzusje. Na de verjaardag Els thuis afgegooid en zelf naar Peter Pan Speedrock geweest in Het Kasteel. Ik ken het alleen maar van de optredens eerder, maar het klonk weer hard en strak. Om half 1 weer als een gek naar huis om nog wat slaap te pakken, Els had de wekker al een uur vooruit gezet, zodat het nog leek dat ik laat naar bed ging...

Vandaag moest ik vroeg op, en dat na een uur minder slaap. Want als de schoonvader ergens mee gaat hollen, dan zorgt hij ervoor dat we ergens vroeg zijn, zodat we een puike parkeerplek kunnen veroveren. Dit keer gingen we naar Zandvoort om de eerste circuitrun te hollen. Her en der nog wat beginnersfoutjes, maar over het algemeen een prima wedstrijd. De start is vanuit de pits van het circuit over het gehele circuit en daarna een stukje strand en ter afsluiting de boulevard. Erg leuke parcours en zeker voor herhaling vatbaar als het om volgend jaar gaat. Op dit parcours heb ik op twaalf kilometer maar 59 seconden verloren op de schoonvader. 54.56 om 55.55. Ik voel dat ik dichterbij kom en het zou mooi wezen als ik hem dit jaar nog een keer kan verslaan. Eigenlijk loop ik liever een PR, maar hem verslaan zou een mooie bonus zijn. Els kreeg het parcour net niet onder het uur uitgelopen, maar wel een mooie tijd van 1.00.09. Volgend jaar gaan we alledrie onze tijd verbeteren.

Verder vandaag genoten van het wielrennen, zowel op de baan (twee gouden medailles!!) als op de weg. Nu relaxen en Heroes kijken. Morgen hopen dat de makelaar belt met fijn nieuws, ik ga duimen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten