zondag 9 december 2007

[varia] Pakjesweek

In de week dat ik met mijn nieuwe baan en trainerscarrière begon, was het pakjesweek. Erg leuk en gezellig, maar ik blijf het jammer dat ik al mijn kado's in één week op een stapel krijg geflikkerd.

SINT NICOLAAS (1) Woensdag Sinterklaas gevierd met mijn schoonfamilie. Ik had met de lootjes Els getrokken en dat is niet handig als je bij elkaar woont. Op één of andere manier hebben die weken Athene mijn inspiratie aangetast en tot een minimum laten krimpen: totale knutselbloc... Els had een boek op haar lootje staan die ik niet kon vinden. Daarom heb ik het boek maar gemaakt (zelf getekend) en daarin een cd van Anouk gepropt samen met wat zweetbandjes die ze moet gebruiken bij een nieuwe oefening op de sportschool. Ikzelf kreeg een leuk gedicht, de cd van Led Zeppelin en kantoorartikelen van mijn kleine schoonzusje.

SINT NICOLAAS (2) Op de dag dat ik voor het eerst mijn jeugdteam aan werk zou zien (voetbal), was er een totale afgelasting van alle amateur voetbal. Ik was dus voor Jan Lul om 8.15 uur naar ARC gefietst. Wat mij betreft had de dag beter begonnen. Daarna heb ik als een bezetene aan mijn surprise voor Mario gewerkt. Ik heb een concertkaartje opgepompt en daarin een pomp gedaan. Stond op zijn lootje. Was best gezellig, maar ik werd keihard geconfronteerd met mijn gebrek aan inspiratie en knutselhandigheid. Anderen kunnen dat veel beter... Zoals Jel, die heeft de discuswerper voor mij nagemaakt, met alles erop en eraan, op één klein ding na om het netjes te houden... In de sokkel de scheurkalender van Dirk Jan, dat wordt lachen iedere poepbeurt!
Om 0.00 uur bleek ik jarig en werd er een gezellig liedje voor me gezongen: Die Die Die my darling!!!! (nee hoor, gewoon lang zal 'ie leven). Eenmaal thuis kreeg ik nog wat kado's van Els... Wat mij betreft had de dag niet beter kunnen eindigen.

9 - 12 Ja jarig, samen met mijn grote zus, zoals ieder jaar, alleen was ik deze keer in Nederland en dus moest ik het wel vieren. Vorig jaar waren we in Parijs, dat jaar daarvoor in Keulen, maar nu hadden we even geld nodig, in plaats het te kunnen uitgeven. Daarbij: we hebben net in een stad gezeten, dus. Uiteindelijk bleek het best gezellig en heb ik lekker kunnen cashen (BEDANKT ALLEN!!!) en heb ik leuke, persoonlijke kado's gehad.
Bij mij eerste training dinsdag kan ik mijn nieuwe traingsbroek aan, mijn cd van Serj Tankian kan ik hard in mijn autoradio afspelen en in de pauze op mijn werk kan ik boekjes lezen over Mart Smeets' avonturen, Boogie en de bedreigingen van onze wereld. Verder kan ik een gezellig schilderij op gaan hangen en mijzelf eens lekker wassen met de nieuwe badschuim. Na de conference van Dolf Jansen vrijdag, neem ik lekker een glaasje alcohol met appeltjessmaak.

Kortom, ik ga een prima week tegemoet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten