vrijdag 21 december 2007

[varia] Crap

In mijn vorige blog had ik het erover dat ik naar Dolf Jansen zou gaan. Ik ben ook geweest: GE_WEL_DIG! Hij was scherp qua opmerkingen en sterk qua grappen...of andersom? Maar blijft staan: het was gaaf. En sterk. En scherp.
Vrijdag 14 december 2008, Castellum, 20.00 uur

Na Dolf niet zoveel gedaan, behalve wat gewerkt en gezeken over die kutkerstmuziek op de radio...wat een grafherrie, ik ben meer hiervan: Zware Metalen! Benoemenswaardig is het etentje dat Els en ik hadden met mijn nieuwbakken collega's van Limeta. Jacqueline (mijn bazin) had gereserveerd bij brasserie 'De Buuren'. En nee dat schrijf ik niet fout. Het eten was erg goed en erg chique (voor mijn doen), maar in tegenstelling tot de meeste chique restaurants, wél genoeg. Het was ook nog eens gezellig en zo was het opeens 11 uur. Als klap op de vuurpijl werd ik verwend met een kerstpakket . Vandaag was mijn laatste werkdag van dit jaar. Heerlijk even bijkomen van een drie weken hard werken...ik was er wel weer aan toe. Het is niet anders.
Week 51 2007, Limeta/ De Buuren, verschillende tijden

Morgen een stukkie hardlopen in Linschoten. Ik ben een watje en ga 10 kilometer hollen in die bittere vrieskou. Els en Arie zijn bikkels en gaan de halve marathon rennen...in diezelfde bittere vrieskou. Ik hoop dat geen van drieën verkrampen door die bittere vrieskou.
Zaterdag 22 december 2007, Linschoten, 13.30 uur

Voor de geïnteresseerden onder ons: Zondag staat de quiz der quizzen weer op het program: Dé voetbalquiz van Alphen en omstreken tussen Het Kasteel, Kwatro en Querelle! Ik ben de gelukkige die de vragen mocht maken en ik kan al verklappen: ik heb GEEN gebruik gemaakt van het quizzenboek van Borst en Nicolaï. Ik heb ze allemaal zelf uit mijn duim gezogen, en warempel; het lijkt op een voetbalquiz. Ik ben blij dat ik ze zelf niet te beantwoorden hoef!
Zondag 23 december 2007, Querelle, 20.00 uur

Daarna kerst....crap...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten