maandag 26 januari 2009

[opinie] Vrijheid van meningsuiting

Ik heb een mening en ik beroep mij op de vrijheid van meningsuiting. Ik zal proberen niet tot haat aan te zetten en ik zal mijn woorden zorgvuldig kiezen.

O, dat laatste zal niet lukken denk ik.

Kim De G
G#dverdomme, vuile t@#$%&#&@$r dat je er bent. Wat mij betreft halen ze je ballen uit je zak en plaatsen ze die op de plek waar voorheen je ogen zaten. Daar was ruimte vrij gekomen omdat je eigen handen deze eruit gekrabd hadden zonder dat je armen er nog aan vast zaten. Klootzak. Wat mij betreft rot je heel langzaam weg in een eenzame kelder in de buurt van Sars-La-Buissière. Het zal de slachtoffers niet meer helpen...

Geert Wilders Wat een zielige man is het toch. Mein Kampf met de Koran vergelijken is tot daar aan toe, maar waarom neemt hij dan de Bijbel ook niet even mee. Ook daarin staan zat haatzaaiende sprookjes. Hij is gewoon te schijterig om die vergelijking ook te maken, dan had hij tenminste nog een punt gehad. Maar waarschijnlijk een hoop stemmen minder.
Wat mij betreft krijgt hij een straf en dat geldt ook voor alle fundamentalisten die met extremistische uitspraken moskeeën en kerken bevuilen met hun woorden.

Ziekenhuisbroeders
En weer is het gebeurd: ambulancepersoneel is bedreigt en moest zelfs vluchten voor wat achterlijke mongolen. Ik begrijp dat ik hiermee de inwoners van Mongolië kwets. Sorry. Achterlijke klootzakken zijn het. Eerst al door iemand in elkaar te rammen, wat zondermeer zinloos is, en daarna andere mensen te slaan en te bedreigen die hun werk deden. Zij hadden er niets mee te maken. Waar gaan we heen als dit al gebeurd in het altijd vriendelijke Brabant?

Kwestie Gaza Israelieten = kommer, Palestijnen = kwel

Het ging echt fout toen de Joden hun beloofde land kwamen innen in 1946, maar daar waren in de tussentijd al wat andere mensen komen wonen. Nee, echt innen was het niet, het was het hele Westen die de Joden dachten te dumpen in een stukje Midden-Oosten. Of nee, de VS en de Joden hebben de Palestijnen met zwaar materieel en vervaarlijk geschut naar het meest onvruchtbare gedeelten van het land gejaagd, zodat de Joden in vrede konden gaan wonen, met als enige compromis een stukje heuvel in Jeruzalem, de heilige stad, nee sorry: De Heilige Stad. Waar nu een brok muur om hen heen gemetseld is.

Kommer en kwel.

Geloof en sex Vraag me niet waarom ik hierover iets wil schrijven, maar ik moet gewoon wat kwijt. Je zal voor je trouwen geen proefrit gemaakt hebben. Dan baal je als het tegenvalt tijdens de huwelijksnacht. En dat uit principe. Uit principe zit je dan in principe de rest van je leven vast aan slechte sex. En met alleen goede gesprekken redt een gezonde relatie het niet.
Ik zeg: eerst sex (veilig uiteraard), dan trouwen. Die volgorde zou een hoop leed besparen. Goede voorlichting via de media en scholen en er is niets aan de hand.

Panda's Waarom hoor je altijd verhalen over dieren die dreigen uit te sterven? Allemaal heel zielig hoor, maar als je je als diersoort weigert aan te passen aan de veranderende omgeving (ijsberen) of je wilt niet neuken (panda's), dan verdien je het niet om als soort te blijven bestaan. Natuurlijke selectie ten top. De opwarming van de aarde is al een eeuwenoud cyclus die echt niet van plan is om te stoppen, zie hier. En als je de liefde niet wil bedrijven, dan houdt het natuurlijk gewoon op.
Trouwens, waarom hoor ik diezelfde mensen niet over de honderden nieuwe diersoorten die zijn ontdekt? Levert dat niet genoeg geld op?

Ik ben er klaar mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten