maandag 15 september 2014

[hardlopen] Noordwijk -> Alphen

Ik ben in training en Elsbeth is mijn trainster. Nu had zij bedacht dat ik wel even twee uur zou moeten hardlopen. We gingen nog even langs bij mijn oma, lunchen bij pa en Henny, maar die twee uur lopen is toch wel een aanslag op je dag. Eerst wilde ze me afgooien in Roelofarendsveen, maar ik had het lumineuze idee om gewoon vanaf mijn pa te gaan rennen naar huis. Even uitgerekend via Google maps: 25 kilometer. Eitje.

De uitvoering bleek ook alles mee te vallen. Het waren iets meer kilometers (26,7), maar het ging me goed af. Ik had genoeg water bij me, er was genoeg te zien en ik hoefde niet hard. En dat loopt erg lekker. Uiteindelijk de afstand overbrugt in ruim twee uur en twintig minuten (11km/u), inclusief foto's maken en wachten voor een paar bruggen, in Leiderdorp, Koudekerk en uiteraard Alphen. Een  fotoverslag.

           
   




Geen opmerkingen:

Een reactie posten