dinsdag 5 juni 2007

[varia] 90's Revival

Zo, ík ben bijgekomen... Wat was het druk zaterdag tijdens de 90 Revival.

Ik baalde al dat ik moest werken zaterdag, omdat ik dan pas om vijf uur kon beginnen met opbouwen van de kleine zaal. Gelukkig kreeg ik hulp van Elsbeth en was het klusje redelijk snel geklaard. Posters, vlaggen en t-shirts, dat ziet er altijd wel weer leuk en gezellig uit.

Dan het feest zelf: gezellig, druk en vooral warm... maar ach, dat heeft ook wel weer wat, dat kleffige.
Qua muziek voelen Frenk en ik elkaar altijd prima aan en hebben we nooit zoiets van: "wat draait hij nou??" We hebben zelfs metal kunnen draaien zonder dat het publiek gillend gek werd, oftewel: heerlijk publiek!! Deftones, System of a down, Soulfly, Pantera of Metallica: alles kon, dat hebben we dus ook maar gedaan. Natuurlijk hebben we ook mainstream rock gedraait, zoals Pearl jam, Live, Red hot chilli peppers, e.d.

Ik hoop dat de volgende editie (1 september) ook zo gezellig wordt. Het zal dan voorlopig even de laatste keer zijn om mij als dj te aanschouwen in Het Kasteel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten